Nieuw: speelset Omnichannel
Mensen die contact hebben met een overheidsorganisatie doen dit via verschillende communicatiekanalen. Bijvoorbeeld via een mobiele app, formulieren of een persoonlijk gesprek. Hoe laat je die kanalen op elkaar aansluiten? Welk kanaal zet je in op welk moment? Hoe verschillen die kanalen per type vraag? Met een omnichannelstrategie breng je kanalen samen door ze slimmer in te richten en goed op elkaar af te stemmen. Je dienstverlening wordt beter, inclusiever en toekomstbestendiger.
Focus aanbrengen
Om organisaties te helpen met een omnichannelstrategie, hebben we een speelset Omnichannel ontwikkeld. De speelset Omichannel kan organisaties helpen hun omnichannel-dienstverlening te verbeteren. Het is o.a. in te zetten om bewustwording te creëren over omnichannel, om kennis over te dragen of om samenwerking te stimuleren. Door het Optimaal Digitaal Spel te spelen met deze speelset ga je met elkaar in discussie over omnichannel. Spelenderwijs wordt duidelijk waar de focus komt te liggen.
Spelleidertraining
Wil je meer weten over Optimaal Digitaal en de nieuwe speelset? Volg dan een spelleidertraining. De eerstvolgende training waarin we spelen met de speelset Omnichannel is op vrijdag 30 augustus. Je maakt kennis met het spel en komt meer te weten over de speelset.